mums! eller?


Den här vann jag igår när jag var på Liseberg med Lisen! Weei vilken lycka!.. men just nu är jag nästan orolig över mig själv, jag har inte ens öppnat den än, och jag är inte sugen på choklad! Vad är problemet? Har 2 kg choklad liggandes i en kartong men jag är inte ens lite sugen på att öppna den.. något allvarligt fel måste det vara!..

Annars är nervositeten total konstant hela tiden inför den praktiska tentan på torsdag, blää spyr nästan bara jag tänker på det.. men som sagt med allt annat, bara att göra om, om man misslyckas!..
 Jag kan till och med gå med på att offra ALL min choklad för att få godkänt på det praktiska och sen den sista tentan i farmakologi! Ge mig ett grönt G, det är allt jag begär!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan offra en till mig så klarar du dig nog ;)

2011-12-07 @ 08:37:40
URL: http://sofieveronica.blogspot.com
Postat av: mamma

Det var ju tur att det inte va med nötter så mamma kan få smaka med.

2011-12-09 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0