-13,8

vaknade tio minuter innan klockan skulle ringa idag.. kanske för att jag drömde om älgar som jagade oss i skogen som sedan kastade dumle till oss... helt plötsligt hade alla älgarna förvandlats till ett utländskt fotbollslag och vi hoppar in i en buss på en bensinstation och det är cpvarmt!.. ja vad säger den här drömmen om mitt liv?..

idag är det iallafall varken någon vill eller inte, Torsdag!.. Torsdagen den 25 februari. Det betyder lönespecifikation, plugg och såklart afrodans!.. wihiee =).. Det jag ser fram emot mest är väl såklart afrodansen, för jag gillar att skaka på min rumpa och låtsats att jag är brunfärgad i en djungel i afrika..
Lönespecikationen denna månad kan ju nästan kvitta eftersom jag endast fick ihop fjuttiga 9,5 h förra månaden, katastrof!

Nu ska jag packa min matlåda som ska bestå av köttfärssås och skruvar!

Ha en nice....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0