lördag

Dagens horoskop enligt aftonbladet:

Jungfrun

24/8-23/9
Lördagen börjar inte så bra men kvällen blir magisk och kompenserar för alla tidigare irritationsmoment.

Mjauu.. det här var god läsning för miiig =).. eftersom natten bjöd på en massa irritationsmoment var jag ju ganska irriterad idag på morgonen när jag satt där trött o dan på tentan... Tentan är äntligen över! och jag ska bara glömma det nu, iallafall i tre veckor tills jag får veta resultaten och det är dags att börja plugga till nästa tenta!.. blää!.

Ikväll är det partaj på torgilsgatan i Borääs!.. jag är glad men håret mitt är inte så fräscht som jag hade kunnat hoppas så först blir det nog en dusch ;)..  Kvällens outfit är inte bestämt, något ska vara rött och det är ju i och för sig fixat, men vad ska jag ha för kläääder?!..

Black is king helt enkelt!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0