tyrsdagen är sluut.

dagen är gjord, det är den 24:e fortfarande och inte den 25:e för det kommer imorgon ;).. kände att jag var tvungen att rätta mig själv, petig som man är va..

Afrodansen idag var känoners, ända tills att det kom något ur min näsa, det var inte vitt som vatten och inte gult som snor utan mer rött som blod, näsblod!.. aahh!!.. blää!.. hade det igår med så hej hej förkylning!.. Men vore katastrof om jag blev förkyld nu!.. ska ju på praktik snart o på avdelningen jag ska va får man ju knappast ha någon infektion!.. detta är alltså ett stort i-landsproblem här och just nu!..  Ska proppa i mig C-vitamin nu så att jag inte blir sjuk!..

Kom ingen bebbe idag, brorsan är väl så nervös att han studsar konstant.

god Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0