up to date

Solen är framme och man börjar ju nästan tro att det går mot vår! men Ha! Där har man fel för om du tittar på termometern står det 10 f*cking minusgrader!!!..  Snälla vår kom till mig, jag är trött på att gå runt som en ispinne hela tiden!..

Idag sittar jag inne, pluggar pluggar o pluggar alltså det är vardag och inte helg!.. på lördag händer det, då ska jag ha tenta och jag vill klara allt som jag har pluggat på så att man kan lägga lite plugg på hyllan bara för ett litet tag iallafall =).. Sen lördag kväll bjuder på festens fest!.. the BEST Ms fyller 21 och jag ska såklart vara med o fira =).. wihii..

kampen mot beach 2011, har redan börjat och jag har varit på hoppis & skuttis en dag denna vecka och ska dit ikväll igen, jag var grym i måndags och jag kände mig som en proffs (önsketänkande) men ler gör jag ju så, så galen kan jag ju inte vara!..  eller jo.

En annan sak som jag iderligen går och väntar på är att bullen i ugnen snart är färdig så att jag kan kalla mig vid den gammelmodiga titeln faster Malin. Låt det ske snart!!..

ska också ta ett steg framåt i min ssk karriär, jag ska få praktisera på sjukhuus!.. det ska bli kul men också lite skrämmande, jag längtar!.. I sommar ska jag få jobba natt, tummen upp!

Nepp som sagt jag sitter ju egentligen o pluggar, o sist jag kollade så blir det inte mkt gjort om man sitter vid datorn samtidigt, har ju t o m svikit mina klassisar för att jag ska få mer gjort hemma.. vem lurar jag egentligen?

fred.
 




Kommentarer
Postat av: Carro

Du är söt :)

2011-02-23 @ 16:29:02
URL: http://cajanbanan.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är inte bara faster Malin som väntar på att bullen ska bli färdiggräddad :)

2011-02-24 @ 07:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0