onsdagssnackar...

onsdag och säsongens sista Greys har gått!.. Jag vill se mera nu!.. men finns tyvärr inte mera avsnitt över huvudtaget, gillas inte!!..
Huvudet är fullprppat av en massa ny kunskap och jag orkar inte mera nu! låt tentan komma så att man kan spy upp lite och sedan glömma för all framtid framåt!.. allt är faktiskt inte viktigt som vi lär oss!.. t. ex. hur barnet lever igenom känslornas värld, eller de öppna landskapens värld, hallå eller? jag ska bli sjuksköterksa inte nån jefla flumpelle! nepp nu får det vara slut på flummet och ge mig lite vettig kunskap, jag vill spruta folk jag vill se bloood! =), ja jag är så hemsk..
Tacokväll hos Jessica ikväll, mycket trevligt och jag är så tacksam att jag har de vännerna jag har =).. imorgon hoppas vi på lika bra väder så att man kan få en liite brunare ton på den annars vita nyansen på huden.. brännan ska införskaffas på Almenäs.  JA ge mig sommar, jag är redo!
Är hos Matilda, men hon är inte här! hon är i Grekland, den lyckoosten! Men hoppas iallafall dom har huur gött väder som helst och dricker mycket gott vin och en massa goood grekisk mat!! en aning avis är man väl men den som väntar på något gott...
Turkiet -09 endast varma känslor när man tänker tillbaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0