Tjej 21 år söker flyttlådor!..

imorgon är det midsommar! alltså mitten på sommaren eller? Hur många soldagar har det varit? eh hmm typ 0? inte okej!..

jag har en finne på hakan som blöder och jag är just nu fritslas mest attraktiva tjej med flötigt hår och svettiga kläder?.. eh ja! tar mig en kopp kaffe, och smakade på glassen jag köpte igår, tydligen någon nyhet.. bärglass med mjölkchoklad i.. ganska smarrig om jag får säga det själv!

Nästan bara en vecka kvar tills jag flyttar till Boråååås!.. håller på att packa för fullt, men kan känna att det är lite klurigt att packa ner kläder och liknande när det är en vecka kvar! vet ju inte riktigt vad jag kommer använda och så där men men, sånt där löser sig :)..

På måndag blir det besiktning av lägenheten sedan en tur till IKEA!.. wihoo!.. känns väl helt okej just nu kan jag säga, och sen att jag är så jefla bra på att koka kaffe är ju ett plus i kanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0