Tro aldrig på något du vet inte är sant!

Fredag och veckan har helt plötsligt gått, jag har jobbat mina två första nätter av ett trettiotal, det gick fint, men blev väl lite halvt förvirrad på cupen. Man vet ju för fäsen inte om det är morgon eller kväll eller vad det är för någon dag, när man kommer hem och är helt slut! men men det ska väl bli ordning på det med kan jag tro..

har väl varit en händelserik vecka kan man säga, och livet har väl ändrats lite smått med både det ena och det andra!..

Stackars lilla Farfar fick hjärnblödning imorse, men hoppas att det inte var allt för allvarligt och att han repar sig fint <3


Annars har denna fredag varit en av de bästa på väldigt länge, först jobbade jag på förmiddagen och det var faktiskt riktigt kuligt, sen mötte jag upp Maria och Matilda i Borran och vi luncha på oliven, fy fääsen va gött de va!!.. Sen blev det lite shopping =).. eftersom jag knappt shoppat på ett helt år är jag värd det nu tycker jag:).. åkte till åhaga där Nelly har utförsäljning.. tyvärr så hitta jag inte så mkt, men det ska ju vara kvar hela sommaren så bättre lycka nästa gång!.. kvällen avslutades hemma hos maria, skulle grillat men eftersom det tydligen tar tre timmar för att bli bra glöd i marias grill så fick köttet åka i stekpannan och blev väl en riktig flopp egentligen, men mätta blev vi och såsen va mycket mycket good!! =)

nepp nu ska jag sova, satsar på sovmorgon imorgon o så sen operation storstädning någon gång i helgen;)

hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0