det gillar jaag.

Marie och jag bara gav av ett asgarv när vi kommer ut från tentasalen.. oo vad vi tycker är skolan är roligt!.. nej så var det väl inte riktigt, tentan gick röfdåligt, men på nått sätt är jag inte så ledsen för det för jag har ju ändå två gånger till på mig att klara den och det kommer jag ju att göra!.. Tar för ovanlighetens skulle lite mer enkelt på detta och struntar att jag failade!

idag är det lördag, och ett underbart väder har vi ute!.. älskar det för jag har bara min blåa väst på mig, och det betyder ändå att våren är på G! Är hos maria nu, vi väntar på matilda så ska vi ha våffelfrukost! =) wihii!..

en bra lördag kommer det bli, som bjuder på grekisk mat och utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0