ge mig en paus.

det är fredagskväll och jag kröp ner under täcket för en kvart sen.. femton minuter innan klockan blev nio gav jag upp för dagen, på ett sätt önskar jag att morgondagen inte blir av för jag är inte förberedd för att göra tentan och magen gör ont av oro!.. nej så illa kanske det inte är men godkänt är väl det mesta man bara kan önska och hoppas på... ja ja låt det gå fort så jag får det överstökat!.. Sedan blir det våffelfrukost med matilda och maria :).. det ser jag fram emot!!.. om det inte går bra på tentan får jag väl sitta och dagdrömma om våfflorna tills tillräckligt med tid har gått..

imorgon blir det också middag på grekiska tavernan med några goa brudar!.. ser jag fram emot!

hoppas också på att jag får se en liten skymt av lilla Tilde i helgen, hon ger mig energi (kanske för att hon själv hela tiden ligger och sover) men mest tror jag det är för att hon är så söt :)..

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0