glad flicka.

Igår va en himla braa dag!.. Dels att jag var ledig från skolan och kunde slappa huur mycket jag ville!.. Sedan blev det en sån god kvällsmiddag att det bara vattnas i munnen på mig när jag tänker tillbaka på det.. Pizzabullar med oliver, fetaost och skinka med vitlökssmör som fyllning, good pizzasallad till detta, och såklart ett glas rött!.. Kan det bli bättre? JA!.. Matilda och Malin fick nämligen till ett par så goa bananer att man kan knappt tro det!.. Banan i ugnen fyllda med choklad och så glass som topping på det!.. mums!

Kvällen var inte slut där, vi tog buss nr 7 ner till city och tog oss en liten öl på Bishop, vet inte riktigt vad ölen hette eller var den kom ifrån men månadens öl var det och god va den också!.. Spontant är bra det är det jag säger!.. Tackar Marie o Uffe för att dom drog ut oss!

En annan sak värd att nämnas är att jag dissade den röda dunjackan igår och tog ett lättare steg mot min svarta filltjacka!.. LYCKA!.. jag frös ändå inte så mycket, hoppas bara nu att jag slipper hänga på mig den där nått mer!

Hämtade ut mikrobiologitentan idag, hade endast två fel på hela skiten så ganska bra är jag ju ändå!. Tyvärr var jag inte lika bra på immunologi så inget VG i resultatet där inte!.. men nöjd är jag =)

Nu är det nära, nu är det nära.. Kanske blir vi fler idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0