mååndag.

ja så var det vitt ute igen ja! Förbannat roligt!..

Måndag och nya tag, man får ta stressen lite en vecka i taget.. denna vecka handlar det om praktik och plugg.. och på torsdag ska vi till IKEA!.. :) åker väl mest med för att jag ska få umgås med lilla Tilde.. har inte träffat henne på en vecka nu och saknar det lilla fröet!

Imorgon är jag med i tidningen, har nämligen satt in en annons, så nu får vi hoppas att någon nappar!.. Även fast jag hade önskat så är det inte någon kontaktannons efter någon av det manliga könet utan mer en för att jag ska hitta en lägenhet!.. nu är det nämligen dags! jag ska bli boråsare och det är snart hoppas jag!.. 

idag blir det en sväng till kiropraktorn igen, hoppas att han knäcker ordentligt i ryggen så att jag aldrig behöver gå dit igen.. sedan blir det praktik hela långa dagen!. 

 hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0