solen skiner och himlen är blå..

sitter här framför datorn och tittar på min dubbelhaka som kommer fram så fint när solen speglar sig i skärmen.. tydligen inte bara bra saker som kommer fram när solen tittar förbi!.. men snart ska ju jag börja springa på riktigt som jag en gång har gjort, så då får det bli ändring på vad allt vad dubbelhaka heter också ;)..

onsdag idag, förvirrad som jag är trodde jag att det var tisdag imorgon o måndag idag.. demensen nästa?.. Sen råkade jag såklart, med lite hjälp av min handledare slänga en bricka full med mat och porslin på i golvet, tallriken gick i tusen bitar och det var väl tur att det redan var potatismos på.. ja ja så det kan bli ibland :)..

skulle ju pluggat idag då när jag kom hem så fint nästan en timma för tidigt, men har jag börjat än? NEJ!.. orkar inte, har inte lust.. så så är det med det.. men jag litar på mig själv och jag kommer att kunna det jag ska kunna tills på lördag nästa vecka, det kan jag ju iallafall intala mig!.

En dag som denna längtar man till sommaren, en sommar utan plugg, utan måsten och bara ha det gött med sol :).. sen att jag ska jobba hela sommaren behöver man ju inte lägga allt för mycket tankar på .. inte just nu iallafall!..

jao jao.. ha en bra kväll, det är väl tur att solen snart går ner bakom huset så jag slipper sitta här o titta på alla mina haakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0