sool

tuttarna har växt och nu kommer jag inte i min balklänning längre!.. wtf!.. det har ju lixom varit mitt mått för att inte tjocka till mig för mycket!.. Imorse åt jag tre våfflor med massa sylt o grädde o nutella o glass! mums va gott det var!

men tänkte att här måste göras åt något av det förstorade tuttarna och den extremt dåliga kondis jag har!.. tog på mig löparkläderna och ja även den jackan spände lite extra mycket över barmen!.. sprang faktiskt en runda, kanske 3 kilometer på en kvart men nu är jag nästan död och sitter och hostar som en halvdö fisk.. men guud vilket underbart väder det är ute! =)

nu ska jag lägga mig i soffan och övertala mig själv om att jag kommer överleva och att jag ska komma i balklänningen igen om några veckor (månader)!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0