vi leker igenom livet som vi lever

Längesedan jag längtade hem som så mycket jag gjorde igår när jag hade slutat praktiken, faktiskt en hel timma för tidigt!.. nepp förra veckan var jag luffare the # 1 !.. tror nog jag ska försöka luffa runt lite mindre denna veckan :)..men jobbigt att åka hem emellan när man slutar halv tio och börjar kvart i sju dagen efter!.
 
Ja ja det är måndag, ny vecka och nya möjligheter som det heter, jag sitter här vid datorn, med kolsyrat vatten från euroshopper smaksatt med citron.. helt ok.. Har varit ute o gått en sväng med gulisen doris, hon blev jätteglad när jag kom, men såg väääldigt sorgsen ut när jag lämnade henne igen.. stackarn.. men ut och göra sina behov fick hon iallafall :)..

det börjar dra ihop sig mot tentatider igen känns det som. först en den 26:e sen är nästa den 15:e, men försöker inte att stressa upp mig för mycket utan chillar och stöter problemen framför mig istället, känns som det bästa alternativet just denna dag iallafall, det är ju en ledig måndag!..

ja ja!. nu ska jag käka lite lunch o sen blir det kinna med mor..

 
ikväll ska jag iallafall få åka o träffa den här lilla sötproppen igen <3


Kommentarer
Postat av: Exgrannen

gud vilken fruktansvärt söt liten pingla :)

2011-03-14 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0