en två tre fanta o rosé !

Söndag, inte så farligt bakis, med tanke på hur gårdagen var, men glad är jag för de;)
Det har varit vääldigt mycket tid med Tilde idag =).. sånna dagar gillar jag för hon är den goaste jag vet!

Festen igår var iallafall sjukt lyckad, uppdraget var att vi skulle tömma boxen med rosé, och det lyckades Matilda, Jonathan, Johan och jag med efter 1,5 timma så det var väl inte så svårt ;)..

En ny vecka börjar imorgon, det kommer bli extremt mycket plugg, men jag får väl se det så att det är positivt att jag har något att göra ;).. Hoppas att förkyldningen försvinner tills på onsdag så jag kan vara med på fotbollsträningen!... på lördag är det tenta, sen blir det party för richard på kvällen och dop på söndag för Tilde!.. En vecka med full fart tror jag ;).. och det är ju bra, för alla veckor som går blir det närmare flytten tll Borran!.. Årets och livets stora händelse!

jupp jupp nu blir det WM-finl i hockeyn. Hoppas hoppas Sverige vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0