fre 13 maj

Fredag den trettonde, tror inte jag har blivit drabbad av något extra olyckligt! tur är väl det för huvudet har gjort ont och näsan har varit igentäppt! men tror mig känna mig lite bättre nu till kvällen :)

Pluggat har jag gjort och allt som var planerat för dagen är gjort! Fään va bra jag är säger jag bara! Imorgon blir det hårdplugg igen!.. nu ska jag nämligen förvandlas till byns värsta pluggis ;)

Nu är Matilda här och vi ska fixa värsta goa fredagsmaten, grillat med bulgursallad;).. mums! det kurrar lite i magen så snart sitter det fint där ;)

Imorgon blir det antagligen utgång på KK det kan ju bli spännande det med eftersom jag inte varit där än ;).. så japp en helg hemma i mark kan vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0