hej omtenta nr. 3!

jahapp, lördag!.. Statistiktentan är gjord ännu en gång, hoppas verkligen inte jag behöver göra den skiten en gång till. men känns väl lite så i mag-gropen! Har även kommit fram till att jag är en mästare på yatzy, har nu vunnit över Matilda 4 av 6 gånger och fick yatzy 5 gånger på tre omgångar!.. jag vet töntigt, men ändå jul att man är bra på något ;)
Ikväll firar vi Richard på sin 25-års dag!.. treevligt!.. blir väldigt lugnt från min sida eftersom Tilde döps imorgon!.. men ska bli väldigt kul ändå!.. Först blir det grill gott gott!
Om någon vet vad en fet pingvin som jag ska ta på sig ikväll är det ju någon som kan hojta till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0