nått e på G

woop woop! Måndag och får väl säga att det har varit en hyffsat produktiv dag, mycket kvar att lära men jag ser ändå ljust på framtiden ;)..

Satt och plugga från 10-17, med en timmas rast ungefär, får jag väl säga är rätt bra!.. Trött som en gris när jag kom hem och somnade i soffan!..

Ska packa ner lite kläder i min resväska, för jag ska ju flytta till borås nu i ett par dagar!.. När jag gick till tåget idag och kånkade på alla mina skolsaker kom jag på att det var nog den absolut sista gången jag gjorde det!.. till hösten bor jag ju i Borran heela tiden och har bara 100 meter till skolan så slut på kånkandet, tummen upp! En underbar känsla alltså!... 

Snackade med Åke idag på facebook, saknar min gosebjörn!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0