onsda.

gårdagen var mycket trevlig med flickorna!.. vi grilla o åt goo mat!.. och så spela vi en massa yatzy, jag borde väl ställa upp i någon tävling nån dag, så jefla bra som jag är på det!.. fast igår visade det sig att jag var alldeles föör bra och inget pris till mig inte.. synd.

onsdag idag, jag är trött, har flötigt hår och luktar vitlök i munnen, hej attraktiv tjej 21! får väl ta mig en liten tupplur innan jag åker ner till skolan, för det här va ju bland det värsta jag har varit med om!...

Tenta nästa vecka och paniken kommer smygandes, ska be till gud varenda kväll nu att jag blir så bra att jag slipper omtenta på den här skittentan!

jupp ha en braa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0