söndagsprat.

Valborgshelgen är över, jag är trött som en nyvaken apa.. kanske beror det på att vi grilla asnice kött på Norrmalm, kanske beror det på att jag dansa som satan på hyllan på XoY eller så kanske det beror på att vi firade Julias 24-årsdag igår... Allt var iallafall kanonkul och i sällskap av mycket bra vänner :) En väldigt bra helg kan man säga!

Nu ska jag lägga mig o sova, ska bli så himla skönt faktiskt, o jag ska strunta i att klockan inte ens är halv nio men jag har ju iallafall lagat mat till lunchlådan imorgon!.. bra gjort av mig!

Imorgon är dagen då mitt nya liv börjar också, jag ska köpa nya löparskoooor! och jag ska börja motionera som aldrig förr, nu får det vara skärpning på att vara slö asså!

På onsdag, ska jag börja lira lite fotboll igen med, ska bli grymt skoj faktiskt, sedan blir det djurparken på onsdag med klasskompisarna.. och på torsdag flyr jag o mamsen ner till Espevik, ska bli himla mysigt faktiskt :)

Ser fram emot veckan, kan man ju lugnt säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0