tyrsdag.

jag är ju inte människan som är sjuk ofta, och glad är jag över det! men fattar inte hur man kan glömma av från varje gång hur jekla jobbigt det är att vara förkyld? Känner bara för att gå o hugga av huvudet en stund, det är tjockt, kranen rinner och mina ögon är tunga som bly!.. Vad ska jag göra?

Idag är dagen då vi ska få reda på humanbiologin! Har man fått det än? Svar nej! och det är såå dåligt! han har fasen tre veckor på sig o rätta dom jekla tentorna o så sitter han där sista natten ändå så får man svar någon gång vid fyra i natt. jag vill veta nu! Om jag inte får godkänt tror jag att jag ska gå och dö bara för en liten stund. Men nej det finns folk som har det mycket värre än vad jag har det och jag ska försöka att inte bli för stressad av det här!
Idag har jag varit sjukt ambitiös och gjort ett schema med planering av plugg som jag ska följa ända fram till 3 juni! Vaddå framförhållning ;).. Nej men enligt mina beräkningar och om jag följer det slaviskt ska jag hinna med allt!.. Detta innebär då ett sundare liv på helgerna och jag ska för första gången introducera plugg på helgen!.. Det är på tiden kanske!

Nepp nu är det Anna Skipper på tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0