vilodag

Söndag ännu en helg har gått, hur fort går det inte? Nästa vecka flyttar jag till Borås en vecka:).. Matilda åker till Grekland och jag får låna hennes lägenhet! himla skönt!. Nästa vecka är även sista veckan för denna terminen, så nu vill det till att man tar till den sista motivationen innan sommarlovet!

helgen har iallafall varit himla bra!.. lördagen var hur slapp som helst, gick här hemma o lullade, sen åkte jag till Matilda, vi käka gött o skratta mycket! Det blev en spontan utgång på Harrys, va väl sådär va, hade inga partykläder på mig alls och kände mig bara allmänt malplacerad!.. usch usch! Söndagen har spenderats i soffan den med mysigt mysigt.. Ikväll avgörs vilka som kommer i final i big brother, inte för att jag följer det eller så men alltid lite spännande ;) ...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0