what a lovely day!

Så typiskt mig och jag blir så trött!.. preoblemet och den kniviga situationen för dagen är att jag tittade på tentan jag kuggade på!.. Blää säger jag bara! ena delen hade jag alla rätt på (alltid något) men sen kommer det spännande!.. för på den andra delen har jag ett fel! ett fel!.. som dessutom har blivit ändrat för först har lilla börje skrivit att jag fick 14 poäng och godkänd, sen tyckte han att det var lite roligt att ta bort två poäng o så vips blev det underkänt!.. Hur fasen har man hjärta till nått sånt? Och så är det väl klart att det händer mig! så jäkla typiskt! underkänt kan jag ta, men fasen inte när han har skrivit godkänt först och sen bara ändrat sig?!?!? får man göra så?

nepp på onsdag är det jag som tar ett snack med lilla Börje!

Fick inbjudan till Bröllop idag med, Joakim kusins bröllop!.. Ska bli himla roligt faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0