Första advent.

söndag kväll igen då.. har varit en riktigt bra helg :).. Det bästa var ju så klart att jag fick passa Tilde nästan hela dagen i lördags!!
Sen var det ju partaj på kvällen för att fira Lotta och det var riktigt nice;)..

Den första advent har vi firat hemma hos Sofie och Joel.. Sjukt goda små tryfflar hade dom gjort :) och glöggen med kaffesmak den var inte fel den heller!



Eftersom jag bär huvudet under armen vissa stunder så glömde jag ju såklart mobilen hemma hos mamma o pappa. Att man aldrig lär sig, men det är ju tur att min små päron är så snälla och åker in o lämnar den :).. Blev en tripp till Maxi för mig och Marie med, och vi fick köpt oss varsin julstjärna, och sen blev det pizza o hemagjord glögg.. ett bra slut på veckan och nu är jag laddad för ännu mer plugg nästa vecka, fast det bästa är väl att jag kan smutta glögg varenda kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0