smokin hot..




kul att min lägenhet blev heelt rökfyllt och brandvarnaren inte ens funkar.. men nu behöver jag ju inte kontrollera det iallafall, utan kanske ska ta mig till affären o köpa ett batteri istället:P..

Lilla jag gjorde nämligen paj, i min annars extremt bra och händiga ugn jag har fått av min moster! Men nu kan jag säga att den inte är så extremt bra och händig längre, utan hela den var lixom rök och asvarm både inne och utanpå på samma gång.. Nepp jag rykte ur sladden och insåg ganska snart att jag inte har någon ugn längre :( Kanske någon som har en liten bänkugn hemma o bara dammar? Isåfall vet jag vem som skulle vilja ha den...



Kommentarer
Postat av: Sofie

snygg bild!!

2011-11-02 @ 23:23:31
URL: http://sofieveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0