En familjehelg.

Vem kunde tro att min förkyldning skulle vara så dum? En hel skolvecka har jag nu varit helt utslagen, tackar han där uppe att vi inte hade skola idag för det hade jag inte orkat med!

Pappa kom o hämtade sjuka lilla mig igår, så fick jag komma hem till det lilla blå huset på danska vägen, här finns det mycket omtanke som gör att man blir frisk! Eller ja, det är iallafall första dagen idag som inte mina ögon rinner som ett soll och näsan den håller kranen ganska så stängd iallafall :)

Men har det blivit något pluggande? Nej, och stressen bara blir värre och värre, fasen hur ska man klara den här terminen då? Rena döden att bli sjuk juh! Många timmar som gått till spillo...

Imorgon ska det iallafall bli en tripp till min sköna Farfar, han är 86år men också en go liten gubbe:) Och på söndag blir det kalas för Therese som fyller 25år nästa vecka.

En familjehelg helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0