here we go



Först och främst ett stort tack till papi som lät mig sätta en PVK på honom :) Jag är förvånad hur lätt det kändes och det var ju inte alls som på dockorna i skolan. Bra gjort av mig!

Räkmackans dag igår och det firades såklart med räkmacka och vitt vin!.. Mycket smarrigt, sedan blev det en liten spontanutgång till wisers med Matilda. Va riktigt mycket folk ute o träffa lite folk o tjöta med!..

Idag är det hej aktiva lördag! Snart blir det Svensons med Matilda, sen ska vi göra lite ärenden i knalleland, o jag kanske hittar mig en vinterjacka! :) Sedan självklart systämet, finvin ska inköpas! Sedan hoppas jag på en lugn eftermiddag i soffan! Sedan blir det good mat på Babbels, Fredrika fyller år idag så vi ska fira henne! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra jobbat! Strongt gjort av pappsen att ställa upp!

2011-10-15 @ 13:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0