Solen skiner i Borås, iallafall i detta nu.

Idag var första lektionen med läkemedelsräkningen, usch va svårt! eller så är det bara vår underbara lärare Fredrik som rör till det i skallen som vanligt!!.. Farmakologin är lika jobbig den så det kommer bli tufft det här! Imorgon ska jag köpa böcker för 800 svenska kronor, och jag hoppar av glädje! eller inte. Det är helt enkelt inte billigt att vara student.

Imorgon ska jag spendera mina födelsedagspresentpengar i en liten by som heter Ullared! Har längtat efter det sedan sista jag åkle därifrån i april så nu är det på tiden att jag åker dit =)...

Snart kommer mormor och morfar hit på ett litet besök, kul kul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0