Välkommen in.

Gick väl åt liiite mer pengar på Ge-Kås än vad det var tänkt ;) men är man lite halv shoppingsjuk så är man!.. Jag tycker iallafall inte att jag köpte massa onödigt, det mesta var väl egentligen inredning till min lilla lägenhet. Runt jul kommer jag iallafall ha väldigt mysigt här hemma och jag längtar nog faktiskt en smula till allt mys med tända ljus!

Måste hitta min kamerasladd så att jag kan ladda in lite roliga bilder, men tur att jag har vänner som gör de :)

 - tre extremt snygga flickor + en filur.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Då kommer jag hem till dig vid jul så tar jag med mig glöggen ;)

2011-10-12 @ 20:58:58
URL: http://sofieveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0