onsdag

Det var ju ofantligt skönt att inte vakna upp som en dö fisk imorse!.. oh yes jag är med på banan igen ;).. Har varit riktigt duktig idag faktiskt trots att jag bara varit hemma och tagit det lugnt, det bästa va ju att jag fick pluggat lite, sen har jag tvättat och bjudit på en go lunch ;)

Nu ikväll fick det vara nog med soffhänget så jag va bara tvungen att få gå ut på en liten promenad i det icke så härliga vädret!.. blev 2 min planka och 40 armhävningar med, men inget flås här inte! det är inte bra med en förkyldning in das little body, men det fick vara bra, för jag hoppade ju faktiskt body balance, vilket va väldigt synd!  imorgon blir det praktik igen, sen elfsborgsmatch på kvällen, tror det kommer bli en fin torsdag helt enkelt!


Det här är jag i ett annat liv


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja di gule inte di dära trampa di främmande päjka på tära.

2012-04-26 @ 06:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0