Söndag

Dagen började 05.20, det är inte mänskligt, borde inte vara lagligt på en söndag!.. Men nu har jag iallafall fått i mig massa pannkakor med sylt, oh nice!.. Kommer väl snart spruta pannkakor ur mina öron! För så här mycket pannkakor jag ätit denna veckan vet jag inte om jag ens har fått i mig i detta 22 och ett halv år långa liv?

Ett glas rött unnade jag mig också, bara för att jag kunde och det var ganska så gott även fast jag bara satt här alldeles själv med ett torrt digistive i den ena handen och glaset i den andra sittandes framför tvn...Blev En ganska bra söndag ändå, nu när jag tänker efter!

Imorgon ska jag till Tandis!.. kanske får borsta dom en extra gång ikväll då. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0