tisdag

jaa facebook en sån här dag gör ju nästan att man vill kräkas!.. men jag har iallafall fått i mig lite hjärtformat godis idag ;).. men inte så mkt kärlek det har jag ju inte fått.. men jag känner mig ganska glad och nöjd ändå och bättre lycka nästa år kanske? ;) Vad vet jag..

Nu ska jag ställa mig o diska o tänka på hur äckligt mätta alla kära människor är för att dom har firat med så mycket goda bakelser och annan mäktig mat man annars bara äter på lördagar.. men jag är ju inte speciellt mätt och det är jag glad för!.. När man är mätt i magen somnar man inte lika gott så är det ju faktiskt.. och eftersom jag ska va på sjukan imorgon igen kvart i sju kan ju jag vara extra nöjd! Så det så!


fasters lilla tjej har gått två små steg idag med! Jag är så stolt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0