8 januari!

Då var det söndag kväll igen då.. hur snabbt kan en vecka gå?.. En vecka i kissandets tecken! fattar inte hur man kan kissa så jävligt hela tiden, men det är väl säkert det här påhittet med fitnessfighten som gör det :).. jag har iallafall varit extremt duktig alla dagar utom idag (förståss) nej idag gick det bara inte att få ihop det med träningen men kosten har jag hållit! men jag är inte sur för det, imorgon kör vi hårt igen.. kanske extra hårt eftersom det är tentavecka och jag ska stänga ute världen totalt! Jag ska kunna allt om kliniskomvårdnad på torsdag kväll och så är det bara!!!! eller allra helst fredag morgon såklart;)

kan bara säga att det har varit en himla bra vecka!.. Tilde har varit här två gånger, bara det säger ju allt, hon craschade alla mina avokados idag, ioch för sig var dom ju gamla och skulle längas men dom va tydligen goda att bita på och roliga att slänga i golvet så att dom sprack ;). Bra tips om man är uttråkad kanske?..

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha det ska jag tänka på! Kanske provar det imorgon om jag blir trött på pluggandet ;)

2012-01-09 @ 00:25:37
URL: http://sofieveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0