I städartagen..

Kul att all kesella och keso är slut på ICA i Knalleland.. hm undra vad det beror på? ;).. Vi har varit och gjort dagens träning, gick riktigt fint, kanske tom bättre än igår :).. Nu ska jag försöka städa bort julen! Skönt som satan ska det bli och jag hoppas att inte en enda jullåt kommer på spotify medan jag städar, jag är trött på det och jag vill ha sommar nu!!.. Kanske är liite tidigt att börja längta redan! men vår kan jag väl vilja ha iallafall :).. TVn har gett upp och 87 minuters kötid till Telia, nepp jag orkar inte så jag får väl vara tvlös ett tag då!!.. Jag väntar fortfarande på min pluggvilja, men jag tror allt att den är påväg att komma,, kanske imorgon eftermiddag?

Kommentarer
Postat av: Sofie

det är bra! Tänkte oxå göra det snart! :)

2012-01-04 @ 18:32:06
URL: http://sofieveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0