imorgon är det över!!

måndag och en ny vecka!.. sjukt fint och härligt väder ute :) Har idag gjort mitt sista träningspass i fitnessfighten!! heelt sjukt att man har varit på gymmet varenda dag i en hel månad nu!.. på torsdag ska jag väga och mäta mig så då får vi se resultaten!.. men jag är nöjd och kan ju säga att jag har blvit så sjukt mycket piggare av det här!.. visste ju att alla som varit med innan sa det, men nu tror jag faktiskt själv på det :)..
Så det är absolut något jag kan rekomendera till er mina vänner!

Nu blir det lunch och sedan ska jag faktiskt ta mig en promenad upp till sjukan, inte ofta man bjuds på såhär mycket sol i Borran inte! så man måste passa på :)

Nästa fitnessfight börjar den 1:a februari, vad väntar du på? ;)
http://se.worldofshape.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0