Onsdag!

Jaha då var det dags för sista dagen på HLAVA idag då och jag kan nu titulera mig som undersköterska! Wihoo! Trodde aldrig att tiden skulle gå så här fort! Blir tråkigt att sluta men ser fram emot en spännande sommar på E71, Sen kommer jag såklart hålla en liten lyckosam tumme att jag får komma tillbaka nästa sommar o jobba som ssk!

Igår baka jag muffins till avskedsfikat herregud, tar sin lilla tid när man har en ugn inte större än en micro! Men det gick:)

Nu sitter jag ute och käkar frukost, i bara shorts och linne! Jag trivs för sol och värme är det bästa jag vet:) så förutom att jag hade en hemsk dröm inatt så trivs jag rätt bra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0