Fredag

Fredagen kom igen, ganska skönt faktiskt :).. Idag har jag gjort det fint i vår älskade lägenhet, plus att jag fyllt den med doften av nybakade muffins.. nu igen.. Måste va något mellan mig och den där muffinsmaskinen! Vi kan inte skiljas åt så är det bara ;)..Nepp jag får nämligen finbesök från Borran!.. Soffan och Marie kommer hit o ska kika på hur vi har fått till det! Kuligt
 
Jag har även gjort en annan sak som känns allt för vågad utav mig, men jag har iallafall beställt en klänning på nätet som ej går att skicka tillbaks! Den ska ju vara skräddarsydd så jag hoppas ju att den passar när den anländer men man vet ju aldrig.. Spännande men också läskigt på samma gång!.. En förväntansfull tjej. 
 
Imorgon åker jag bussen ner till Lund för att träffa mina små grisar och prata massa minnen från USA oh yes Niice!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0