Måndag..

Då har vi fått lägenheten! Helt otroligt vad snabbt det gick, men snabbast är väl ändå de guldklimpar som renoverar den! Det kommer bli så fint, det är jag säker på:)

Har varit en händelserik dag, jag har tagit mitt första EKG, ja så fick man vara på andra sidan, är väl bra att man får känna på hur det känns att ligga där helt utlämnad på britsen kanske.. Men EKG:t var iallafall fint, så det känns ju skönt, men det betyder ju inte att alla gåtor är lösta för det:S får se om hjärtmottagningen vill ta emot mig nån gång under våren!

Natta!


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till nya lyan! Så himla kul! Vad är det m hjärtat? Kramiz

2013-01-15 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0