Onsdag!

Helo My friend!.. Det är jag Malin som har lämnat in C-uppsatsen för första gången, gjort min sista dag på praktiken och klarat alla tentor! Kan med andra ord säga att jag är hyfsat glad!:D

Redovisningen av uppsatsen är det enda som återstår sen är jag redo för arbetslivet:) nästa vecka börjar jag gå bredvid!!

Det som är mest sjukt att det har gått tre år och att dom har gått så jäkla fort! När jag började bodde jag hemma hos mamma o pappa, visste väl egentligen inte vad det skulle bli av mig, sen blev det en händelserik visit i Borås och allt löste sig till att bli hur bra som helst! Jag träffade Sebbe och han gör mig lyckligast på jorden! Och nu bor vi åter i Fritsla, det var ju något otippat men här har vi inget att klaga på;)

Men jag får iallafall säga att den 5 juni kommer jag vara sjukt stolt över mig själv att jag har klarat av tre riktigt jävliga år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0